divendres, 20 de juny del 2014

ÚLTIM DIA

Avui ha estat un dia tan especial que no m'ixen les paraules adequades. Només passe a relatar-vos-el i quan assimile totes les experiències viscudes al llarg de dos anys faré l'última entradeta del blog acomiadant-me. 

 

  Ací ens teniu preparant la festa de l'aigua. Maline crec que es pensava que anàvem a pescar taurons. 




  N'hi ha hagut pinyata, no només amb llepolies... Una pluja de confeti els ha inundat i de desitjos... perquè tot el món s'ha endut a sa casa un desig de la meva part... El contingut dels desitjos es queda entre els xiquets, els seus pares i jo. Ha estat molt íntim i bonic perquè ningú volia canviar el seu desig per un altre. Tot el món estava satisfet amb ell. Preciós! 


Quin esmorzar més bo! Delicatessens dolcetes de Cafenet i delicioses cireres. I és que aquestos xiquets han eixit al mestre... un poquet gourmets.


  Ens hem possat prou crema perquè hem estat molt de temps al sol. Què bé ens ho hem passat intentant colant el baló pel forat de la tel·la; no ho hem aconseguit, però el mullat a poals, la qual cosa és més divertida encara. 

 

 


  Hem fet una tres jocs d'aigua més. Afortunadament, feia calor i, si no, corrent corrent han tingut ganes de mullar-se. 


  Foto de grup tots xopats! Ja vos avance que el mestre no s'ha escapat.

 


  I per últim a descansar... que ha estat tot molt intens. Després hem classe els he dedicat unes paraules a tots els meus xiquets i xiquetes. No m'ixien molt bé les paraules, però crec que l'essència està ben difosa després de dos anys de dur, divertit, intens i apassionant treball. 

 
  Victoria Galls!
  Ho heu aconseguit. Sou els millors.

2 comentaris:

  1. que be s'ho han passat tots, ixes caretes ho reflexen.
    carmen m'ha dit que ha estat molt xulo però que està trista perque ja no tindran a xema.

    ResponElimina