dijous, 12 de juny del 2014

Festa i vídeo de graduació.

  Una gran promoció, una gran graduació. Ha estat molt especial i un poquet trist perquè s'acaba una etapa, una època i comença un altra, emocionant però, això sí, plena de dubtes. El que cal tindre clar és que aquestos xiquets i xiquetes són capaços de tot allò que es proposen i que de segur que van a lluitar pel seu futur i el de les persones que més volen. Tinc confiança en ells perquè he mirat als seus ulls, al seu cor i conec allò que els preocupa i allò que els apassiona. I és molt, i molt bo.
  Abans que res, calia assajar un poquet; com entrem, on ens sentem, què anem a fer... M'he emocionat molt quan els he posat el vídeo de fotos i quatre d'ells, Raül, Alba, Dayana i Blanca han plorat i m'han abraçat. He tingut la sensació que no era ben bé un plor de tristor; era la conseqüència d'assimilar que la seva vida anava a canviar un poquet i que em trobarien a faltar. Si sapigueren com ho vaig a fer jo també...


  No hem eixit al pati per tal de no suar i no embrutar-nos. Mireu que guapíssims que estaven amb els birrets de graduat.



  Quan hem entrat en la sala, el silenci era solemne i els assistents ho han trencat amb aplaudiments. Jo he hagut d'acurtar el meu discurs d'acomiadament perquè les llàgrimes acudien imparables a trencar la calma, però crec que els he dit el que volia dir: que m'heu fet feliços, que crec que vos he fet feliços i que lluiten per la seva felicitat i per la dels que tenen al seu costat. Si algú hem pot enviar alguna foto per whatsap o per correu de la cerimònia, li agrairé. 


  I ací ens teniu ja graduats. Ja s'han fet grans els meus xiquets!



  Susana ha entregat a cada xiquet un àlbum de fotos de l'escola i a mi un altre, una targeta que m'ha fet plorar de gratitud i felicitat i una nit d'hotel amb soparet inclòs. Moltíssimes gràcies a tots i totes! 


  Han assistit quasi tots els pares, iaos i tios. Molt agraït per la seva presència i recolzament durant aquestos dos cursos.


  I ací teniu el vídeo recopilatori de fotos. Crec que ha agradat prou. I és que ells s'ho mereixen tot.


  Encara ens queda una setmana d'intens treball i d'estar junts. Aprofitem-la.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada