dimecres, 20 de febrer del 2013

ROBOT, MONSTRE, PRINCESSA O IAIO?

Aquesta vesprada estava patint perquè l'activitat al taller de Klee em pareixia massa difícil, però m'ha sorprés la capacitat creadora i de precissió que estan agafant les meves 22 perles. 
Aquest quadre, del qual no hem trobat el nom, hem decitit entre tots que era un monstre. Per a fer-ho, hem ratllat amb plastidecor gris les zones a destacar i després hem pintat amb cera per damunt. Per a final hem deixat la millor part: pintar amb el dit l'espai entre les zones acolorides que pareixien un laberint. Quasi no hi ha diferència entre el model que he fet jo i el resultat final d'alguns xiquets. Xe, quins artistes!











Què vos pareix?

3 comentaris:

  1. Que seu deuen de passar de maravilla sucant i pintant amb els dits, ceres, esponja, i tot lo que estan utilizant, lucia diu q li agrada molt i pinten tots molt be per lo que es veu.

    ResponElimina
  2. Hi ha que veure com disfruten amb les activitats i aquestes de "pringar" jo crec que són les que més els agraden. Tinc que dir-vos que són uns artistes, d'ací al "Louvre". Njo sé si al final podrem veure una exposició, seria molt bonic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si no ens fallen les forces i treiem temps per a organitzar una bona exposició inquers tot el món puga admirar el talent dels xiquets. Ara estic calmant-me el cap per a fer alguna cosa d'escultura per a que puguen crear en 3 dimensions però Klee no va fer escultura... A pesar que hi ha unes titelles molt interessants que va fer per als seus xiquets. Activitats podem fer moltes però el temps i els diners... Son limitats. Qué bonic seria fer una excursió a veure una exposició de pintura moderna o alguna cosa així.

      Elimina